Uitslagen

Uitslagen 2020 tot 20 februari

Vanavond heeft trainer Patrick Mijnhout onze schutters weer de juiste ondersteuning en begeleiding gegeven, dit resulteerde in mooie PR’s en kunnen we ons gericht focussen op de adviezen die we aangeboden hebben gekregen.
Rijk Lekkerkerker schoot een PR van 95 punten, Melvin van Essen en Thomar Spee stonden helemaal versteld van de sprong die ze gemaakt hebben. Melvin schoot maar liefst 8 punten meer dan de vorige keer en kwam uit op een score van 86 punten en Thomar schoot 84 punten dit is zelfs 10 punten meer. Elbert van Eck schoot na de begeleiding van Patrick de mooie score van 83 punten, dit is 4 punten meer dan zijn vorige PR. Schutters van harte gefeliciteerd, neem de adviezen mee en geniet van dit moment.

Uitslagen 2020 tot 23 januari

Vanwege website problemen was het niet mogelijk om op een eerder tijdstip de uitslagen bekend te maken. Er zijn de afgelopen 3 weken weer mooie resultaten neergezet. De schutters kunnen weer trots zijn op zichzelf. Zie de PR’S in de overzichten.