Uitslagen 2019

Uitslagen

Uitslagen 2019 tot 31 oktober

Er is weer fantastisch geschoten, maar liefst 3 PR’s in de afgelopen 2 weken. Gijs van de Waerdt schoot 95 punten, Melvin van Essen 80 en Wouter Jaspers 88 punten. Gefeliciteerd heren, ga zo door.

Uitslagen 2019 tot 17 oktober

i.v.m. storing op de site zijn er nu van meerdere weken de schietbeurten in kaart gebracht.
De afgelopen weken is onze vereniging weer 3 leden rijker geworden, we heten Ivar, Melvin en Leen van harte welkom bij onze schietvereniging en wensen hun veel schietplezier toe.
Er zijn in de afgelopen weken verschillende PR’s geschoten; Tim van Eijk schoot op 10 oktober maar liefst 95 punten, Ivar Roode schoot op 3 en 10 oktober 2 PR’s achter elkaar 75 en 83 punten. Melvin van Essen schoot op 17 oktober 79 punten. Heren van harte gefeliciteerd met jullie mooie scores, ga zo door.

Uitslagen 2019 tot 4 juli

Er zijn weer 2 schutters die zichzelf overtroffen hebben en een persoonlijk record hebben geschoten. Iris van Eijk schoot maar liefst 96 punten en Irma Jaspers schoot 93 punten. Beide dames verbeterde zichzelf met 1 punt. Gefeliciteerd dames, ga zo door.

Uitslagen 2019 tot 2 mei

Vandaag hebben Henri Koper en Gijs van de Waerdt een persoonlijk record geschoten Henri schoot maar liefst 98 punten, dit is een verschil van 3 punten met zijn vorige PR. Gijs schoot 2 punten meer dan zijn vorige PR en kwam op 93 punten uit. Klasse heren, geweldige prestatie, ga zo door.